Xat en sessió de matí – Transcripció del més important

marzo 25, 2008 at 10:20 am Deja un comentario

javier.leiva: Bon dia

ester.vinyesmiralpeix: Bon dia!!

ester.vinyesmiralpeix: Als comentaris que deixes al bloc d’un altre o al teu mateix, hi pots posar fotos?

javier.leiva: L’espai per a comentaris permet utilitzar algunes etiquetes html, entre elles crec que la d’imatges (img). El procés és el mateix que fem per penjar una foto en un article.

javier.leiva: He fet una prova i no es poden posar fotos als comentaris. És un tema de protecció contra spam, segurament: https://2008iel.wordpress.com/2008/03/25/post-de-prova-per-a-la-sessio-de-xat-del-mati/#comme

ester.vinyesmiralpeix: Ok. Tampoc entenc l’apartat Categories dels aplicatius (widgets). No sé per a què serveixen.

susanna.clavell: Ester, tu pots penjar fotos des de Flickr?

javier.leiva: Hola Susanna, bon dia. Ara anem al tema Flickr, un momentet please 🙂

susanna.clavell: Sí, i tant. Com han anat aquests dies?

susanna.clavell: Hola, Pilar!

ester.vinyesmiralpeix: Ei, Pilar!

pilar.mir: Hola a tod@s

javier.leiva: Sobre la pregunta de Categories. Tu pots tenir creades diverses categories i després anar assignant cada article on et sembli adient. Als widgets el que pots fer és afegir aquest espai per tal que et

javier.leiva: Hola Pilar 🙂

javier.leiva: @susanna anem pel tema Flickr. Em pots passar l’adreça del teu compte allà?

susanna.clavell: Vols l’adreça de yahoo?

javier.leiva: @pilar Editaré la conversación del chat para dejar lo relevante y lo colgaré en el blog de la asignatura

javier.leiva: @susanna La de Flickr. La meva, per exemple, és aquesta: http://www.flickr.com/photos/catorze/

javier.leiva: Si no la saps cal que entris al teu compte de Flickr i, una vegada dins, cliquis l’enllaç que diu «Tu». Aquell enllaç és l’adreça

susanna.clavell: No ho sé trobar. Simplement entro a Flickr.com i ho provo de fer des d’allà. És aquest el problema?

susanna.clavell: No sé quina tinc, simplement entro aquí: http://www.flickr.com/photos/upload/

pilar.mir: Javier, tendrías que decirnos para que son cada una de las partes del menú del blog. Por ejemplo en el apartado usuarios, que son las invitaciones, y en usuarios&autores que significan cada uno de los

javier.leiva: @susanna entra aquí: http://www.flickr.com/ i llavors cliques on diu Tus fotos

susanna.clavell: Pot ser aquesta:http://www.flickr.com/photos/24721399@N02/

javier.leiva: @susanna sí! 🙂

Javier :: @ester molt bé! ara pots seguir les passes 4, 5 i 6 de l’article del blog de l’assignatura per penjar-la al teu blog.

Javier :: @caro per esborrar el blog que vas crear per error: http://nomdusuari.wordpress.com/wp-admin/options-general.php?page=delete-blog

Caro :: Gràcies @javier… Estic intentant guardar-ho tot i fer el canvi, però em prendrà el meu temps…

pilar :: ¿Qué tengo que hacer para que aparezcan los comentarios que me escriben en el momento? siempre me piden autorización

Caro :: Javier, ahora he visto otra cosa… Tengo creado un blog con la dirección padulag.wordpress.com… Es imprescindible que sea padulaguvic o lo puedes cambiar tu en el link del blog general de la asignatura?

Javier :: @pilar os lo expliqué el dia de clase. Tienes que desmarcar esta opción «El comentari sempre ha d’ésser aprovat per un administrador» aquí: http://mirpilar.wordpress.com/wp-admin/options-discussion.php

Javier :: @caro ya lo cambio yo, no te preocupes

Ester :: Ei, he de marxar. Ja ho provaré més tard de penjar la foto, tot i que ja em va sortir la primera vegada. Apa, fins aviat!!

Javier :: ok @ester, ja em diràs com t’ha anat

susana :: Ui, a mi no m’ha sortit encara.

Caro :: gracias @javier… la verdad es que no me está resultando del todo intuitivo el funcionamiento del blog…

Javier :: @caro ya le irás cogiendo el truquillo y verás que es más fácil de lo que puede parecer al principio

Javier :: @susana on t’encalles?

pilar :: no se donde me dices

Javier :: @pilar pues te he dado el enlace exacto. Más no puedo hacer, no ves la opción?…

susana :: Només em surt l’adreça pel blog. que no sigui això de la privacitat, crec que jo tampoc les tenia públiques. A veure si puc entrar-hi.

Javier :: @susana segur que utilitzes la pestanyeta Codi a la pantalla de publicació, al blog?

susana :: Sí, això sí

Javier :: utilitzes el codi correcte d’entre els dos que et dóna flickr?

susana :: Faig servir el de sota

Javier :: doncs és el de sobre

susana :: Ah!

susana :: Vaig a provar

Javier :: 🙂

Caro :: @javier, ja està fet el canvi al blog general… gràcies…

Javier :: @pilar lo encuentras?

Javier :: @pilar te voy a pasar una captura de pantalla para que veas cómo tienes que tener las casillas que corresponden a eso

pilar :: ya estoy allí pero hay muchas opciones y no aparece la que tu me dices , o yo no la se ver

Javier :: mira @pilar http://www.flickr.com/photos/catorze/2360145737/

susana :: PER FI! HE POGUT! La meva pregunta d’ara és: perquè surtin a la barra lateral a «fotos». com es fa? he vist que la Dolors Selis ho té així. Però ja estic molt contenta. Avui és una gran dia!

pilar :: y eso para que?»

Javier :: @pilar me vas a volver loco. para solucionar lo que me estás preguntando de los comentarios

pilar :: pero si es de la página flickr’???? y yo te pregunto del blog

pilar :: además la dirección me da error

Javier :: @susana bé! per fer això al lateral cal que li puguis dir que agafi les teves fotos, i no les que agafa ara. Pots fer-ho posant , allà on el widget et demana url del rss, això: http://api.flickr.com/services/feeds/photos_public.gne?id=24721399@N02〈=es-us&format=rss_200

Javier :: @pilar es una captura de pantalla para que veas lo que tienes que marcar en WordPress

pilar :: no entiendo nada sigo sin saber que tengo que hacer para permitir que los comentarios entren sin tener que autorizarlos

Caro :: A ver Pilar… Yo creo que te estás «aturullando»…

pilar :: bueno pues paciencia que no te digo lo que sufrio mi hijo para enseñarme el word

Caro :: Si no lo he entendido mal, javier ha hecho una «foto» en su pantalla de lo que te tendría que salir en la tuya para no tener que autorizar cada comentario…

Javier :: en tu WordPress Opciones – Discusión

Javier :: y luego ahí marcas las casillas como en el ejemplo que te he pasado

Javier :: @caro exacto

pilar :: ya estoy allí

Caro :: Y la foto la ha hecho y la ha colgado en el Flickr, por eso, si vas ahí, podrás recuperar la foto y ver un dibujo de lo que tendrías que ver en tu pantalla del blog

Javier :: @caro eres mejor profesora que yo 🙂

Caro :: a ver si @pilar opina lo mismo… ;-P

Javier :: jajja

pilar :: no se de que hablais

pilar :: creo que no estamos en la misma onda

pilar :: la página de flickr a la que me has mandado no dice nada de autorizar comentarios

Caro :: es que en la página del flickr sólo habrá una foto…

pilar :: y en la del blog Opciones- Discusión hay muchos apartados y no se cual tengo que desconectar

Javier :: @pilar yo creo que sí, aunque con otras palabras. Dice que el administrador no debe aprobar los comentarios

Caro :: Y al abrir la foto verás lo que Javier te dice de que casillas debes tener activadas para que no tengas que autorizar los comentarios…

Javier :: @pilar lo que dice Caro. Debes dejar tus casillas exactamente como las ves en la imagen

pilar :: no hay ninguna foto probar a ver que os sale

Javier :: @pilar es una captura de pantalla: http://www.flickr.com/photos/catorze/2360145737/

Caro :: @pilar, yo lo veo… están las tres opciones y javier te dice que hagas click en la de el medio…

pilar :: ahora ha salido¡¡¡¡¡¡

Caro :: @pilar, lo has conseguido?

pilar :: bien para poner algo al lateral tenemos que redactar página???’

Caro :: @javier, te apetece una tila?

pilar :: si queremos que se conserve es así??

pilar :: no se enviarme un comentario y os lo dire

Javier :: @pilar Presentación — Widgets

Javier :: @caro por favor, la necesito 😉

pilar :: oye que como me digas algo más me apunt al chat de la noche

Caro :: @javier y @pilar, os la preparo en un momento y os la envío a través del flickr… Hasta luego!!!

Javier :: 🙂

Javier :: bueno, os tengo que dejar. Penjaré la transcripció al blog en una estona

Entry filed under: Uncategorized.

Sessió de xat Xat en sessió de vespre – El més important

Deja un comentario

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Traductor (imperfecte)

RSS Dolors Selis

  • Se ha producido un error; es probable que la fuente esté fuera de servicio. Vuelve a intentarlo más tarde.

Feeds